Информация за покупки на изплащане.

Доставка

 

1. Доставки се извършват само на географската територия на Република България.

 

2. Доставката се извършва чрез куриерска фирма СПИДИ, с която ТЪРГОВЕЦЪТ има договорни отношения или чрез транспорт на ТЪРГОВЕЦА. При личен избор на куриерска фирма от ПОЛЗВАТЕЛЯ, с която ТЪРГОВЕЦЪТ няма договорни отношения, не са валидни обявените условия за доставка и рекламация.

 

3. Цената за доставка, е включена в общата стойност на фактурата, освен когато ТЪРГОВЕЦЪТ е обявил преференциални условия с безплатна доставка.

 

4. Цената за доставка е 5,00 лв в цялата страна за артикул на стойност до 30,00 лв. и БЕЗПЛАТНА в цялата страна за всеки артикул над 30,00 лв

 

5. Поръчките се доставят до адрес на клиента /до входа на сградата, при осигурен достъп/  или до офис на куриерска фирма СПИДИ.

 

6. Поръчани стоки чрез Онлайн магазин ЗОРА - www.zora.bg се доставят от куриер или от служител на ТЪРГОВЕЦА в срок  от 2 до 5 работни дни, в зависимост от наличността на поръчаният продукт. За  гр. София се изпълняват и бързи доставки 24-48 часа, след потвърдена наличност.

 

7. Посочените срокове се прилагат съобразно обявени графици за отдалечени населени места и официални празнични дни, когато не се извършват доставки от куриерските фирми.

 

8. В случай на забавяне на доставката, ТЪРГОВЕЦЪТ е длъжен да уведоми  ПОЛЗВАТЕЛЯ, независимо от причините на забавянето.

 

9. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за закъснение, породено от действията на куриер или куриерска фирма.

 

10. Стоката се предава на ПОЛЗВАТЕЛЯ/ПОЛУЧАТЕЛЯ срещу подпис, с който се удостоверява, че ТЪРГОВЕЦЪТ е изпълнил  поръчката.

 

11. ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ оглежда доставената стока за транспортни повреди или други щети и предявява претенции в присъствието на куриер, или лице, доставящо пратката.

 

12.С полагането на подпис на приемо-предавателен документ ПОЛЗВАТЕЛЯТ овластява куриера да предаде от негово име на ТЪРГОВЕЦА сумата по общата стойност от фактурата за доставената стока, при избран метод на плащане наложен платеж.

 

13. При невъзможност ПОЛЗВАТЕЛЯТ да бъде намерен на посочения адрес за доставка, не по вина на ТЪРГОВЕЦА, лицето, извършващо доставка, оставя съобщение с телефон за контакт, на който получателят следва да се обади в рамките на 24 часа за уточнение на втори опит за доставка.

 

14. В случай, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ не осъществи връзка за уточняване на доставката, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от задължение да достави поръчката.

 

15. В случай, че ПОЛЗВАТЕЛЯТ откаже да приеме поръчаната стока, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и лицето, извършващо доставка я връща на ТЪРГОВЕЦА.

 

16. Рискът от загуба или повреда на стоката преминава от ТЪРГОВЕЦА върху ПОЛЗВАТЕЛЯТ/ПОЛУЧАТЕЛЯТ в момента, в който той  или посочено от него лице, различно от превозвача, приеме стоката.

 
Имате въпроси?
Национален информационнен телефон за обслужване на клиенти на
Търговска верига ЗОРА:
0700­ 18­ 222

Компанията
За нас
Магазини
Кариери
За контакти
Информация за клиенти
Акция
Начини за плащане
Доставка
Гаранции
Клубни карти
Връщане на стока
Условия за ползване
Конфиденциалност
Полезно
Помощен център
Въпроси и мнения
Сервизна мрежа
Файлове за сваляне
Карта на сайта
Връзки
Кредит
БНП Париба ЛФ
TBI Bank
UniCredit
Кобрандирана кредитна карта ЗОРА
Начини на плащане
Наложен платеж
Банков превод
Поддържат се плащания с кредитни и дебитни карти:
© Търговска верига ЗОРА
При възникване на спор,
свързан с покупка онлайн можете да ползвате сайта:
https://www.kzp.bg/pomiritelna-komisiya
Създай онлайн магазин с CloudCart
Created by