Информация за покупки на изплащане.

Въпроси и отговори

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

 

Можете да пазарувате и като ГОСТ, но в този случай няма да можете да направите поръчка за покупка на кредит, както и да проследите направените поръчки  в личния си профил. Тези функционалности ще можете да използвате само ако сте създали личен профил чрез регистрация.

 

Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона или в чат мрежата?

 

Поръчка за онлайн покупка можете да направите само през продуктовия каталог на сайта. В случай, че имате технически проблем или затруднение, можете да направите поръчка в свободен текст като посочите: артикул, цена, име и фамилия, пълен и точен  адрес за доставка, мобилен телефон, на следните имейл адреси: a.gulenova@zora.bg, a.tomov@zora.bg, k.tomov@zora.bg, n.zlatanova@zora.bg

 

Какви са сроковете за доставка?

 

Поръчани стоки чрез Онлайн магазин ЗОРА - www.zora.bg се доставят в срок  от 2 до 5 работни дни до адрес на потребителя , в зависимост от наличността на поръчаният продукт. За  гр. София се изпълняват и бързи доставки 24-48 часа, след потвърдена наличност.

 

Може ли поръчката да ми бъде доставена в магазин ЗОРА?

 

Онлайн покупки се доставят само на посочен адрес на потребителя.

Нямаме установена практика за доставка на онлайн покупки в магазини ЗОРА.

 

 

С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

 

Онлайн магазин ЗОРА има договорни отношения  с куриерска фирма СПИДИ

 

 

Каква е цената на куриерската услуга?

 

Цената за доставка на артикул до 30.00 лева е 5 лв за цялата страна.

За всеки продукт над 30.00 лева цената за доставка е безплатна в цялата страна.

 

 

Доставяте ли продукти в чужбина?

 

Доставки се извършват само на географската територия на Република България

 

 

Мога ли да заменя закупен продукт?

 

Можете да се възползвате от правата си по чл. 50 от ЗЗП, като имате в предвид описаните  условия и процедури  в т.6 от Общите условия, както и в секция  „Връщане на стока”

 

Какво е необходимо за да направя рекламация?

 

Необходимо е през формата за контакти или в свободен текст на следните имейл адреси: a.gulenova@zora.bg, a.tomov@zora.bg, k.tomov@zora.bg, n.zlatanova@zora.bg,

да изпратите  описан повода за рекламация, като се съобразите с т.4, 5 и 6 от Общите условия.

 

За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?

Потребителят връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по  чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ТЪРГОВЕЦА е преди изтичането на 14-дневния срок.

По какъв начин става възстановяването на заплатена сумата, за върнат продукт?

 

Възстановяването на заплатена сума, включително с разходите за доставка е в 14-дневен срок, считано от датата на уведомяване за решението на потребителя да се откаже от продажбата като се използва същото платежно средство,  използвано от потребителя. Имайте в предвид и следните условия по т.6.8 от Общите условия :

„На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ намалена стойност на закупената стока. ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 15% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е в лош търговски вид /нарушена или липсваща опаковка/; ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 25% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е изпробвана /с цел да се установи естеството, характеристиките и доброто  функциониране/.”

 

Мога ли да направя промени по поръчката си?

 

Вече изпратена поръчка няма възможност да бъде променена. Промяна може да се направи във формата за поръчка преди окончателното завършване на поръчването.

 

 

Мога ли да анулирам направена поръчка?

 

Можете да анулирате поръчка през формата за контакти или в свободен текст на следните имейл адреси: a.gulenova@zora.bg, a.tomov@zora.bg, k.tomov@zora.bg, n.zlatanova@zora.bg, или като се обадите на телефони: 02 813 03 94; 02 813 03 78

 

Натискам бутона ПРОДЪЛЖЕТЕ НАПРЕД, но нищо не става! Какво да правя?

 

Проверете дали сте се съгласили с Обшите условия.

Проверете дали сте въвели коректни данни в задължителните полета за попълване.

 

 
Имате въпроси?
Национален информационнен телефон за обслужване на клиенти на
Търговска верига ЗОРА:
0700­ 18­ 222

Компанията
За нас
Магазини
Кариери
За контакти
Информация за клиенти
Акция
Начини за плащане
Доставка
Гаранции
Клубни карти
Връщане на стока
Условия за ползване
Конфиденциалност
Полезно
Помощен център
Въпроси и мнения
Сервизна мрежа
Файлове за сваляне
Карта на сайта
Връзки
Кредит
БНП Париба ЛФ
TBI Bank
UniCredit
Кобрандирана кредитна карта ЗОРА
Начини на плащане
Наложен платеж
Банков превод
Поддържат се плащания с кредитни и дебитни карти:
© Търговска верига ЗОРА
При възникване на спор,
свързан с покупка онлайн можете да ползвате сайта:
https://www.kzp.bg/pomiritelna-komisiya
Създай онлайн магазин с CloudCart
Created by