Често задавани въпроси

  • Как да откажа получаването на рекламни съобщения получени като SMS

    Правата си по Общия регламент относно защитата на данните можете да упражните по някой от следните начини:

    • като подадете писмено заявление до Търговска верига „ЗОРА“ по електронен път чрез специализираната платформа на интернет адрес: https://zora.bg/page/gdpr-form; или
    • като подадете писмено заявление по електронен път на следния електронен адрес: [email protected]; или
    • като подадете писмено заявление до „ЗОРА-М.М.С.“ ООД лично или по пощата на адрес: гр. София 1225, район Кремиковци, ул. Чепинско шосе № 15, Складова база Зора; за Ваше улеснение сме изготвили образец на заявление.

    Информация за обработването на лични данни от наша страна в различните взаимоотношения, в които участваме, можете да намерите в следващите препратки.

    1. Обработване на лични данни на клиенти на Търговска верига „ЗОРА“
    2. Обработване на лични данни във връзка с отношения със съконтрагенти
    3. Обработване на лични данни на кандидати за работа

  • Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

    Можете да пазарувате и като ГОСТ, но в този случай няма да можете да проследите направените поръчки в личния си профил. Тези функционалности ще можете да използвате само ако сте създали личен профил чрез регистрация.

  • Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона или в чат мрежата?

    Онлайн поръчка можете да направите през нашия чат модул на zora.bg или на телефон *3030, като изберете опция 0, като посочите желан продукт или продукти, име на получател,телефон за контакт и адрес за доставка.

    Плащането се извършва в брой при получаване.

    Поръчки регистрирани през чат модул и телефонни поръчки са обект на Общи условия за ползване и пазаруване в Онлайн магазин ЗОРА и посочените цени за доставка

  • Какви са сроковете за доставка?

    Поръчани стоки чрез Онлайн магазин ЗОРА - www.zora.bg се доставят в срок от 2 до 5 работни дни до адрес на потребителя , в зависимост от наличността на поръчаният продукт.

    За уреди по заявка срокът за доставка е до 30 календарни дни.

  • С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

    Онлайн магазин ЗОРА има договорни отношения с куриерска фирма ЕКОНТ и Транспрес.

  • Може ли поръчката да ми бъде доставена в магазин ЗОРА?

    Онлайн покупки се доставят само на посочен адрес на потребителя. Нямаме установена практика за доставка на онлайн покупки в магазини ЗОРА

  • Доставяте ли продукти в чужбина?

    Доставки се извършват само на географската територия на Република България

  • Как да откажа получаването на рекламни съобщения получини като E-mail

    Правата си по Общия регламент относно защитата на данните можете да упражните по някой от следните начини:

    • като подадете писмено заявление до Търговска верига „ЗОРА“ по електронен път чрез специализираната платформа на интернет адрес: https://zora.bg/page/gdpr-form; или
    • като подадете писмено заявление по електронен път на следния електронен адрес: [email protected]; или
    • като подадете писмено заявление до „ЗОРА-М.М.С.“ ООД лично или по пощата на адрес: гр. София 1225, район Кремиковци, ул. Чепинско шосе № 15, Складова база Зора; за Ваше улеснение сме изготвили образец на заявление.

    Информация за обработването на лични данни от наша страна в различните взаимоотношения, в които участваме, можете да намерите в следващите препратки.

    1. Обработване на лични данни на клиенти на Търговска верига „ЗОРА“
    2. Обработване на лични данни във връзка с отношения със съконтрагенти
    3. Обработване на лични данни на кандидати за работа

  • Мога ли да заменя закупен продукт?

    Съгласно Чл. 50 т. 2 от ЗЗП, можете да упражните правото си на отказ от договор за продажба от разстояние не по-късно от 14 дни от датата на получаване на уреда/уредите, за целта е необходимо:

    Да ни информирате в предоставената Форма за контакти , и да изчакате потвърждение от оператор на Онлайн магазин Зора.

    Да приведете уреда/уредите в търговския вид в който/които сте го/ги получили т.е. без видими следи от експлоатационен процес различни от установяване на доброто ѝ функциониране, и в прилежащата към всеки уред опаковка, в противен случай се прилагат Общите условия за ползване и пазаруване в Онлайн магазин Зора.

    Да приложите към пратката оригиналните покупни документи , оригинал на фактура (за юридически лица с осчетоводен документ - копие) и касов бон (при налично издаване на документ).

    Да транспортирате за ваша сметка чрез лични средства или куриерски услуги пратката до адрес: гр. София, ул. Чепинско шосе № 15, за “Онлайн магазин Зора”*.

    *Ако се възползвате от услугите на куриерска фирма, пратката трябва да бъде с включен задължителен преглед преди получаване.

    Препоръчваме сумите платени с наложен платеж да бъдат връщани по банкова сметка.

    Можете да впишете номерът на вашата банкова сметка, по която да бъде преведена заплатената сума. във формата за контакти , или да я приложите към вашата пратката.

    В случай на несъгласие от ваша страна за предоставяне на банкова сметка, сумата ще бъдат възстановена с пощенски запис.

    След прием и оглед на уреда/уредите от страна служители на “Онлайн магазин Зора” в законовият срок от 14 дни ще бъде възстановена заплатената за поръчката сума.

    При възникнали въпроси или необходимост от съдействие сме на ваше разположение на [email protected] , https://zora.zendesk.com/hc/bg/requests/new

    или на националния информационен телефон за обслужване на клиенти на Търговска верига ЗОРА: *3030

  • Какво е необходимо за да направя рекламация?

    При възникнала рекламация в срок до 14 дни от усвояването на поръчка е необходимо да ни информирате на [email protected] или в предоставената Форма за контакти, описвайки естеството на констатираното несъответствие, както и да приложите снимков материал.

    При основателна рекламация, обект на гаранционно обслужване, ще получите инструкция за подмяна на получения продукт с куриерски разходи за сметка на търговеца на посочения от вас имейл адрес.

    При възникнали рекламации след изтичане на законовия срок по чл.50 от ЗЗП, потребителят може да предяви рекламация по чл. 113 от ЗЗП във всеки един търговски обект на Зора, или директно към сервизните бази на марката, посочени в гаранционната карта.

    Гаранционната поддръжка изисква предоставяне на валиден документ за покупка, електронно копие на документа се изпраща автоматично в прикачен файл към писмото информиращо потребителя за изпратена пратка от търговеца, достъпен за регистрирани потребители и в собствения клиентски профил на zora.bg

    При възникнали въпроси можете да свършете с нас по всяко на [email protected] или в предоставената Форма за контакти

  • За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?

    Потребителят връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ТЪРГОВЕЦА е преди изтичането на 14-дневния срок.

  • По какъв начин става възстановяването на заплатена сумата, за върнат продукт?

    Възстановяването на заплатена сума, включително с разходите за доставка е в 14-дневен срок, считано от датата на уведомяване за решението на потребителя да се откаже от продажбата като се използва същото платежно средство, използвано от потребителя. Имайте в предвид и следните условия по т.6.8 от Общите условия : „На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ намалена стойност на закупената стока. ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 15% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е в лош търговски вид /нарушена или липсваща опаковка/; ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 25% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е изпробвана /с цел да се установи естеството, характеристиките и доброто функциониране/.”

  • Мога ли да направя промени по поръчката си?

    Вече изпратена поръчка няма възможност да бъде променена. Промяна може да се направи във формата за поръчка преди окончателното завършване на поръчването.

  • Мога ли да анулирам направена поръчка?

    Можете да анулирате поръчка през формата за контакти или в свободен текст на следния мейл адрес: [email protected].

  • Натискам бутона ПЛАТИ, но нищо не става! Какво да правя?

    Проверете дали сте се съгласили с Общите условия. Проверете дали сте въвели коректни данни в задължителните полета за попълване.