Побързай с поръчките на подаръци! Работно време на куриерите е следното:
23 декември: 9.00-14.00 ч., 24, 25, 26, 27 декември: почивен ден, 28 и 29 декември: стандартно работно време, 30 декември: 9.00-13.00 ч. 31 декември и 1 януари: поч. ден
Вие изберете на време, а джуджетата на Дядо Коледа ще ги доставят.
+
Всички категории

Често задавани въпроси

  • Как да откажа получаването на рекламни съобщения получени като SMS

    Ако не желаете да получавате рекламни съобщения под формата на SMS съобщение на вашият мобилен телефон е нужно да използвате формуляра за отказ на www.zora.bg/otkaz или да ни изпратите e-mail на web@zora.bg, с молба за прекратяване получаването на рекламни съобщения под формата на SMS. Моля при изпращането на молбата да посочите мобилният си телефон и къде сте го предоставили на ЗОРА – при покупка в кой от нашите магазини или под някаква друга форма. В противен случай ние няма как да преустановим изпращането на SMS

  • Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

    Можете да пазарувате и като ГОСТ, но в този случай няма да можете да проследите направените поръчки в личния си профил. Тези функционалности ще можете да използвате само ако сте създали личен профил чрез регистрация.

  • Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона или в чат мрежата?

    Поръчка за онлайн покупка можете да направите само през продуктовия каталог на сайта. В случай, че имате технически проблем или затруднение, можете да направите поръчка в свободен текст като посочите: артикул, цена, име и фамилия, пълен и точен адрес за доставка, мобилен телефон, на следните имейл адреси: a.gulenova@zora.bg, a.tomov@zora.bg, k.tomov@zora.bg, n.zlatanova@zora.bg

  • Какви са сроковете за доставка?

    Поръчани стоки чрез Онлайн магазин ЗОРА - www.zora.bg се доставят в срок от 2 до 5 работни дни до адрес на потребителя , в зависимост от наличността на поръчаният продукт. За гр. София се изпълняват и бързи доставки 24-48 часа, след потвърдена наличност.

    За уреди по заявка срокът за доставка е до 30 календарни дни.

  • С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

    Онлайн магазин ЗОРА има договорни отношения с куриерска фирма ЕКОНТ и Транспрес.

  • Може ли поръчката да ми бъде доставена в магазин ЗОРА?

    Онлайн покупки се доставят само на посочен адрес на потребителя. Нямаме установена практика за доставка на онлайн покупки в магазини ЗОРА

  • Каква е цената на куриерската услуга?

    Цената за доставка на поръчки на стойност до 30.00 лева е 5 лв за цялата страна. За поръчки на стойност над 30.00 лева цената за доставка е безплатна в цялата страна.

  • Доставяте ли продукти в чужбина?

    Доставки се извършват само на географската територия на Република България

  • Как да откажа получаването на рекламни съобщения получини като E-mail

    Ако не желаете да получавате рекламни съобщения под формата на e-mail съобщение на вашата електронна поща е нужно да ни изпратите e-mail на web@zora.bg, с молба за прекратяване получаването на рекламни съобщения под формата на e-mail. Моля при изпращането на молбата да посочите e-mail-а който не трябва да получава повече рекламни съобщения, в противен случай ние няма как да преустановим изпращането.

  • Мога ли да заменя закупен продукт?

    Можете да се възползвате от правата си по чл. 50 от ЗЗП, като имате предвид описаните условия и процедури в т.6 от Общите условия, както и в секция „Връщане на стока”

  • Какво е необходимо за да направя рекламация?

    Необходимо е през формата за контакти или в свободен текст на следния мейл адрес: zoraonline@zora.bg, да опишете Вашата рекламация, като се съобразите с т.4, 5 и 6 от Общите условия.

  • За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?

    Потребителят връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ТЪРГОВЕЦА е преди изтичането на 14-дневния срок.

  • По какъв начин става възстановяването на заплатена сумата, за върнат продукт?

    Възстановяването на заплатена сума, включително с разходите за доставка е в 14-дневен срок, считано от датата на уведомяване за решението на потребителя да се откаже от продажбата като се използва същото платежно средство, използвано от потребителя. Имайте в предвид и следните условия по т.6.8 от Общите условия : „На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ намалена стойност на закупената стока. ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 15% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е в лош търговски вид /нарушена или липсваща опаковка/; ТЪРГОВЕЦЪТ отбива от заплатената сума 25% и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите за доставка, когато стоката е изпробвана /с цел да се установи естеството, характеристиките и доброто функциониране/.”

  • Мога ли да направя промени по поръчката си?

    Вече изпратена поръчка няма възможност да бъде променена. Промяна може да се направи във формата за поръчка преди окончателното завършване на поръчването.

  • Мога ли да анулирам направена поръчка?

    Можете да анулирате поръчка през формата за контакти или в свободен текст на следния мейл адрес: zoraonline@zora.bg.

  • Натискам бутона ПЛАТИ, но нищо не става! Какво да правя?

    Проверете дали сте се съгласили с Общите условия. Проверете дали сте въвели коректни данни в задължителните полета за попълване.

Сравнение на продукти